Δεν άργησε να έρθει η αποστομωτική απάντηση του υπουργείου

Νέο «σκάνδαλο» μεγατόνων ανακάλυψε ο αψύς Παύλος Πολάκης
, ο οποίος με περίσσεια χαρά και με το γνωστό του αγωνιστικό πάθος ανεβάζοντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook την απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών με την οποία ανατίθεται στην εταιρεία «Frank and Fame» η ενημερωτική καμπάνια της ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού.

Δεν άργησε να έρθει η αποστομωτική απάντηση του υπουργείου από την οποία μάθαμε ότι ακολουθήθηκε στο ακέραιο η νόμιμη διαδικασία που προβλέπεται. Μάθαμε όμως και κάτι άλλο: ότι η ίδια ακριβώς διαδικασία είχε ακολουθηθεί το 2019 για την προεκλογική ενημερωτική καμπάνια των Ευρωεκλογών επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα η εταιρεία της προτίμησης του ΣΥΡΙΖΑ που είχε αναλάβει τότε να τρέξει το project συμμετείχε και στον διαγωνισμό για την ενημέρωση των Ελλήνων του εξωτερικού, αποκλείστηκε ωστόσο καθώς η τιμή προσφοράς που κατέθεσε ήταν υψηλότερη από αυτή της «Frank and Fame».

Από τη συγκεκριμένη ιστορία βρέθηκαν εκτεθειμένοι ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης ο οποίος έβγαλε επίσημη ανακοίνωση για το θέμα και, κυρίως, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Τζάκρη η οποία υπέβαλε επίκαιρη ερώτηση προς τον Μάκη Βορίδη ζητώντας εξηγήσεις για τα όσα έγραψε ο Πολάκης. Κοινώς, με τις ασυναρτησίες του ο Πολάκης πήρε στο λαιμό του δύο βουλευτές και τελικά τη νύφη, κατά τα φαινόμενα, θα την πληρώσει η ανυποψίαστη Τζάκρη.

Πληροφορίες από το υπουργείο Εσωτερικών θέλουν τον Βορίδη να αδημονεί για την ώρα που θα βρεθεί στο βήμα της Βουλής και θα αποδομήσει τα επιχειρήματα του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στη Τζάκρη, όπως έχει κάνει στο πρόσφατο παρελθόν και ως υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης.

Το αξιοσημείωτο ωστόσο της ιστορίας είναι η έκδηλη αγωνία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ να ανακαλύψουν σκάνδαλα εκεί που δεν υπάρχουν προκειμένου να καλύψουν την παραπομπή του τέως υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά σε προανακριτική Επιτροπή με την κατηγορία της δωροληψίας κατ’ εξακολούθηση με αφορμή τις καταγγελίες του Χρήστου Καλογρίτσα.

Πηγή: parapolitika.gr