Έναν χρόνο μετά το ναυάγιο της συμφωνίας πώλησης του 55% στο private equity Sycamore Partners έναντι 525 εκατ. δολαρίων, το πιο διάσημο brand εσωρούχων, Victoria’s Secret, προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του.

Η L Brands, ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να εγκαταλείψει τα σχέδιά της να πουλήσει την Victoria’s Secret και να την κάνει μια αυτόνομη εταιρεία. Σύμφωνα πάντως με τον Neil Saunders, διευθύνοντα σύμβουλο της GlobalData, το spinoff σημαίνει ότι η Victoria’s Secret θα πρέπει να σταθεί μόνη της. Η ολοκλήρωση της διάσπασης αναμένεται να επισημοποιηθεί τον Αύγουστο.

Η Victoria’s Secret ιδρύθηκε από τον αείμνηστο Roy Larson Raymond στα τέλη της δεκαετίας του 1970. Το 1982 η εταιρεία πουλήθηκε στον Les Wexner, ιδρυτή της Limited Stores Inc. ο οποίος τη μετέτρεψε σε ένα ισχυρό brand. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η Victoria’s Secret ήταν συνώνυμο των πιο σέξι εσωρούχων κάτι στο οποίο βοήθησαν και …αγγελάκια της. Όπως η Χάιντι Κλουμ η οποία αποκάλυψε πριν από λίγες ημέρες ότι το 2003 όταν περπατούσε στην πασαρέλα της Victoria’s Secret ήταν έγκυος τεσσάρων μηνών στην κόρη της Λένι Κλούμ που στις αρχές Μαΐου γιόρτασε τα 17α γενέθλιά της.

Όμως οι γυναίκες πλέον ζητούν όλο και περισσότερο πιο άνετες φόρμες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Η μη προσαρμογή του αμερικανικού brand στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις οδήγησε τις πωλήσεις του σε πτώση ενώ πλέον δέχεται και έντονο ανταγωνισμό από το Adore Me και το ThirdLove, φίρμες που έχουν αναπτυχθεί στο διαδίκτυο και έχουν προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram, και έχουν επικεντρωθεί στην άνεση, ενώ προσφέρουν περισσότερες επιλογές για διαφορετικούς τύπους σωματότυπου. Επιπλέον, η αλυσίδα εσωρούχων American Eagle Aerie, που συνεργάζεται με ακτιβιστές όπως η Manuela Baron, έχει καταφέρει να κερδίσει πρώην πελάτες της Victoria’s Secret.

Πηγή: parapolitika.gr