Ανέβηκε στη σκηνή, ντυμένη με μαύρη διαφάνεια, για την πρώτη από τις τρεις παραστάσεις

«Μάγεψε» το αθηναϊκό θεατρόφιλο κοινό η Μόνικα Μπελούτσι στην πρώτη εμφάνισή της στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, σε μια παράσταση βασισμένη σε αδημοσίευτα κείμενα και επιστολές της Μαρίας Κάλλας. Ένα χρόνο μετά την αναβολή της πολυαναμενόμενης sold out εμφάνισής της στην Αθήνα, η Μόνικα Μπελούτσι, μία από τις διασημότερες και ωραιότερες σταρ του παγκόσμιου κινηματογράφου, ανέβηκε στη σκηνή, ντυμένη με μαύρη διαφάνεια, για την πρώτη από τις τρεις παραστάσεις (21, 22 και 23 Σεπτεμβρίου) με επιστολές και αναμνήσεις της σπουδαίας Ελληνίδας σοπράνο.

Η αισθαντική ερμηνεία της Ιταλίδας καλλονής πάνω στα αδημοσίευτα κείμενα της Ελληνίδας ντίβας της όπερας, υπό τον τίτλο «Maria Callas: Lettres & Mémoires» («Μαρία Κάλλας: Επιστολές και Αναμνήσεις»), έκανε πρεμιέρα τον Νοέμβριο του 2019 στο Θέατρο Marigny στο Παρίσι και συνεχίστηκε με μια sold out περιοδεία, όπου και αν ανέβηκε.

Η ανάγνωση των επιστολών ακολουθεί χρονολογική σειρά, φέρνοντας στο φως κρυφές και άγνωστες πτυχές της μεγάλης ντίβας. Από την παιδική της ηλικία στη Νέα Υόρκη έως τα χρόνια του Πολέμου στην Αθήνα και από τα πρώτα βήματα της καριέρας της έως το γάμο της και τον κατοπινό θυελλώδη έρωτά της για τον Αριστοτέλη Ωνάση, σε μια ζωή που χαρακτηρίστηκε από επιτυχίες, δόξα, φήμη και προσωπική λύπη και απελπισία. Η παράσταση «Επιστολές και Αναμνήσεις», σε σκηνοθεσία Τομ Βολφ, ξεκίνησε με μία ουβερτούρα από την Καμεράτα υπό τη διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου. Τη Μόνικα Μπελούτσι πλαισίωσε μουσικά η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής.

*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time

Πηγή: parapolitika.gr