Στόχος είναι να μην υπάρχουν οριζόντια μέτρα και να μην κλείσουν σχολεία

Για την υποχρεωτικότητα στους εμβολιασμούς μαθητών, την αξιολόγηση εκπαιδευτικών  αλλά και για την καινοτομία να ενημερωθούν φέτος για πρώτη φορά οι υποψήφιοι των πανελλαδικών για τις βαθμολογίες τους με sms μίλησε η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως.

 Μιλώντας στον ΣΚΑΪ,  η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι η προθεσμία, για να δηλώσουν το κινητό τους σε ειδική εφαρμογή του υπουργείου ψηφιακής διακυβέρνησης οι υποψήφιοι είναι μέχρι Τρίτη 6 Ιουλίου.

 Όπως είπε η κυρία Κεραμέως είναι θέμα ημερών να ανακοινωθούν οι βαθμολογίες.

 Αναφορικά με τον αν γίνει υποχρεωτικός ο εμβολιασμός στους εκπαιδευτικούς, η κυρία Κεραμέως είπε ότι αυτή η επαγγελματική ομάδα έχει εμβολιαστεί κατά 73%, ενώ είπε ότι δεν έχει συζητηθεί το θέμα υποχρεωτικότητας αλλά ότι η πολιτεία προτρέπει καθηγητές και φοιτητές που δεν έχουν εμβολιαστεί να το πράξουν.

 Όχι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός για τους μαθητές

 Για τους μαθητές, η  υπουργός Παιδείας είπε ότι δεν θα υπάρξει υποχρεωτικός εμβολιασμός η συζήτηση γίνεται για τους 15-17 και σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα θα υπάρχει η δυνατότητα να εμβολιαστούν αν το επιθυμούν. Όπως είπε όσοι εμβολιάζονται ανακτούν πλήρως την καθημερινότητας τους χωρίς self test, ενώ οι υπόλοιποι θα ακολουθούν τις οδηγίες της επιτροπής ειδικών.

 Ανέφερε ότι  στόχος είναι να μην υπάρχουν οριζόντια μέτρα και να μην κλείσουν σχολεία, ενώ είπε θα επανεξεταστούν και τα πρωτόκολλα λειτουργίας των σχολείων με την επιτροπή των ειδικών, καθώς τα δεδομένα έχουν αλλάξει και έχουν αυξηθεί οι εμβολιασμένοι.

 Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είπε ότι αυτή θα γίνεται από τρεις αξιολογητές για κάθε εκπαιδευτικό, ο διευθυντής του σχολείου, ο σύμβουλος εκπαίδευσης και ο σύμβουλος ειδικότητας ενώ προβλέπεται και επιτροπή ενστάσεων ώστε να γίνει ο εκπαιδευτικός καλύτερος, καθώς δεν υπάρχει τιμωρητική διαδικασία.

 Η αξιολόγηση έχει δύο στόχους όπως είπε, ο πρώτος στόχος είναι η επιβράβευση, καθώς οι εκπαιδευτικοί θα παίρνουν περισσότερα μόρια  για ανέλιξη στην καριέρα τους στην εκπαίδευση και ο δεύτερος  η βελτίωσή τους μέσω διαδικασίας.