Η Nike με ανακοίνωσή της, ενημέρωνει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό για τον τρόπο όπου θα προμηθεύεται από εδώ και εις το εξής τα προϊόντα της, τονίζοντας πως ο δίαυλος της εταιρείας θα αποτελείται από τα ψηφιακά apps της Nike (το Nike.com και τα Nike apps) των καταστημάτων, καθώς και από έναν μικρό αριθμό συνεργατών της εταιρείας. 

Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση σημειώνονται τα εξής:

«Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής ‘Consumer Direct Acceleration’ που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».

Η γνωστή φίρμα αθλητικών ειδώνγνωστοποίησε πριν λίγες ημέρες την απόφασή της να διακόψει την διανομή των προϊόντων της στην Ελλάδα από τον ερχόμενο Οκτώβριο. «Η στρατηγική της επιχείρησής σας δεν ταιριάζει πλέον με τα στρατηγικά σχέδια και τις ανάγκες της ΝΕΟΝ», ανέφερε μεταξύ άλλων η επιστολή της Nike European Operation Netherlands.

Πηγή: parapolitika.gr